АВТОМАТИЗАЦІЯ РЕСТОРАНУ, КАФЕ, БАРУ, ФАСТ-ФУДУ, БІСТРО, ПІЦЕРІЇ, ЇДАЛЬНІ, КАВ'ЯРНІ ТА СЛУЖБИ ДОСТАВКИ ПРОДУКТІВ

Ми надаємо Вам Life-Time програмний продукт без витрат на його обслуговування і Вашу абсолютну незалежність від постачальника продукту.


ЕФЕКТИВНИЙ, ПРОСТИЙ ТА ЗРУЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОНТРОЛЮ І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
ЧОМУ МИ?
ОСНОВНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМИ
УНІКАЛЬНІ УМОВИ ПОСТАЧАННЯ І ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРОГРАМИ
ВАРТІСТЬ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД КОМПЛЕКТАЦІЇ МОДУЛІВ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД НАПРЯМКУ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ.
КОМПЛЕКТАЦІЯ МОДУЛІВ МОЖЕ БУТИ ВІЛЬНОЮ, НАПРИКЛАД ДО КОМПЛЕКТАЦІЇ СТАРТ МОЖНА ПІДКЛЮЧИТИ МОДУЛЬ МОБІЛЬНИЙ ОФІЦІАНТ

Ліцензією не обмежено кількість використовуваних на закладі пристроїв зі встановленим застосуванням.
ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ
РОБОТА З НАПІВФАБРИКАТАМИ В ПРОГРАМІ
Бек-офісний модуль підтримує багаторівневу калькуляцію виробництва. Це означає що напівфабрикати можуть бути вкладеними і кількість рівнів вкладення не обмежена.
Розливний алкоголь, як правило, теж працює через калькуляціюЧи можна в програмі розділити чек на двох фіскальних реєстраторів?
Як правило в кафе або ресторані кухню і алкоголь, з метою оптимізації податкового обліку, ведуть два суб’єкти:
1. акцiзний товар (алкоголь і пиво) реалізує підприємство (підприємець) на загальній схемі оподаткування (на підприємстві оформлені ліцензії і фіскальний реєстратор, через який реалізується акцiзний товар)
2. решта меню реалізує підприємець на спрощеній схемі оподаткування через свій фіскальний реєстратор (щоб піти далі від ведення податкового товарного обліку при виробництві продукції та ПДВ)Для реалізації цієї схеми в програмі передбачено розділення товару за ознакою “акцiзний” в картці товару в БЭК-ОФІСІ, а фронт-офіс ТРАКТIРЪ може розділяти за цією ознакою замовлення клієнта: при оплаті замовлення акцизний товар вирушає на перший фіскальний реєстратор (підприємство), а неакцизний – на другий фіскальний реєстратор (підприємець).
Рахунок клієнт при цьому отримує загальний.ЯК ПРАЦЮЄ ДИСКОНТНА СИСТЕМА В ПРОГРАМІ?
Дисконтні картки для працюють в трьох площинах:
- У розрізі накопичення за конкретній дисконтною карткою
- В розрізі товарних груп
- Можна обмежувати термін дії дисконтних карт
Від Вас буде потрібно просто придумати Вашу дисконтну програму (можна для різних сегментів клієнтів свою) і замовити у рекламників дисконтні картки зі штрих-кодами.
Дисконтні картки можуть бути не тільки пластиковими, а й віртуальними – Ви можете замість пластикової картки клієнту скинути на смартфон картинку з QR-кодом. (Зтот QR-код може зчитувати Мобільний модуль офіціанта)
Крім дисконтних карт існує ще фіксована% знижка від суми замовлення.
У програмі крім знижок є і націнки:% від суми замовлення і за кількістю гостей.ЩО ВХОДИТЬ У ВАРТІСТЬ ПОСТАВКИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ?
- Ліцензія на використання програмного забезпечення і апаратні (або софтверні) ключі
- Установка програмного забезпечення на об’єкті
- Підключення і настройка торгового обладнання на об’єкті
- Первинне навчання торгового персоналу на об’єкті
- Запуск програмного забезпечення в роботу на об’єкті
- Первинне навчання бухгалтера, який буде вести облік
- Подальше інформаційний супровід бухгалтера
ЯК ПРАЦЮЄ ТЕХПІДТРИМКА?
Будь-яке питання, яке можна вирішити в телефонному режимі, або через віддалений доступ (це як правило до 90% питань) вирішується для наших клієнтів безкоштовно.
Якщо для вирішення проблеми потрібен виїзд фахівця на об’єкт, то виїзд платний.
Як правило для тих клієнтів, у яких є свій системний адміністратор виїзд на об’єкт не потрібно.А ЯКЩО ПОТРІБНО ПЕРЕВСТАНОВИТИ ПРОГРАМУ?
У разі переустановлення операційної системи Windows
з’являється необхідність перевстановлення програми і драйверів торгового устаткування. Коробковий варіант поставки ПЗ дозволяє це зробити навіть без сторонньої допомоги.
У комплект поставки входить інсталяційний СD, на якому є інструкція по установці і всі необхідні Вам драйвери для торгового обладнання. Налаштування підключення до торгового обладнання в ряді випадків теж можна зробити віддалено, без виклику фахівця на об’єктЩО ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ LIFETIME ГАРАНТІЯ НА ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ?
Lifetime гарантія на програмне забезпечення включає в себе всі можливі і неможливі майбутні зміни в законодавстві України, які регулюють питання використання фіскальної техніки – всі наші клієнти отримають безкоштовно і в установлений строк необхідні для роботи оновлення.
Крім цього гарантія має на увазі появу на ринку нових моделей торгового устаткування: як і всі існуючі моделі торгового обладнання, нові моделі будуть інтегровані в програмне забезпечення і для наших клієнтів це станеться безкоштовноЗ ЯКИМИ ЗОВНІШНІМИ ПРОГРАМАМИ ІНТЕГРУЄТЬСЯ ФРОНТ-ОФІС МОДУЛЬ?
Ресторанна програма RestoMarket має ТРИ зовнішніх інтерфейсу (API і http), які дозволяють будь-яким обліковим товарним системам, будь-яким програмним системам для готелів, будь-яким веб-сайтів або .net додаткам підключатися до бази даних RestoMarket і працювати з фронт-офісом ресторану
1. Зовнішній інтерфейс (API) для Бек-офісу. Підключиться до API може БУДЬ-ЯКИЙ Windows-додаток, в тому числі БУДЬ-ЯКА конфігурація для платформ 1С:7.7 або 1С:8.х, таким чином в якості бек-офісу ( програми, в якій ведеться товарний облік торгової точки) може виступати програмний продукт БУДЬ-ЯКОГО розробника.
Зовнішня програма через наш інтерфейс взаємодіє з модулем RestoMarket в трьох напрямках: Експорт на фронт-офіс довідника Меню, Експорт Дисконтної системи (довідник дисконтних карт і умови спрацьовування знижок) та Імпорт в облікову програму таблиці продажів з фронт-офісу.
Детальний опис API-інтерфейсу тут
2. Зовнішній інтерфейс (API) для готельної програми дозволяє програмним системам готелів будь-якого розробника підключитися до ресторанної базі даних RestoMarket і перевести обраний відкритий замовлення в стані «РАХУНОК» в стан «СПЛАЧЕНО», при цьому в RestoMarket замовлення буде закритий з видом оплати «ГОТЕЛЬ», а програмна система готелю вартість даного замовлення може виставити клієнту при його розрахунку.
Клієнтам готелю також можна роздавати дисконтні карти ресторану, вартість замовлень по цих картах буде передаватися в програму для готелю з урахуванням знижки.
Детальний опис API-інтерфейсу тут
3. Зовнішній Http-інтерфейс для веб-сайтів та .net-додатків дозволяє електронному меню будь-якого розробника підключитися до ресторанної базі даних RestoMarket. Інтерфейс забезпечує команду передачі замовлення в обробку безпосередньо з веб-сторінки (автоматичне створення нового замовлення на фронт-офісному модулі і роздруківка «встречек» відповідно до ознаки локалізації: бар і три кухні) а також отримання веб-сторінкою за запитом актуального довідника меню з сервера ресторанного модуля.
Обмін даними між Вашою веб-сторінкою або .net-додатком, на яких реалізовано Електронне меню відбувається за допомогою звичайних http-запитів.
Детальний опис Http-інтерфейсу тут
СТАНДАРТИ HACCP (ISO22000) I ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ RESTOMARKET
Один із принципів НАССР – це створення документації і ведення обліку для простеження сировини і готової продукції
що робить програма RestoMarket
- попартіонний облік вхідної сировини, кожна партія має свій термін придатності
- списання партій за принципом FEFO (щодо терміну придатності)
- простежування рухів і залишків кожної партії
- можливість автоматичної роздруківки етикеток з терміном придатності