Enter your keyword

АВТОМАТИЗАЦІЯ РЕСТОРАНУ, КАФЕ, БАРУ, ФАСТ-ФУДУ, БІСТРО, ПІЦЕРІЇ, ЇДАЛЬНІ, КАВ'ЯРНІ ТА СЛУЖБИ ДОСТАВКИ ПРОДУКТІВ

RestoMarket
У будь-якому закладі, де спочатку створюється замовлення, а потім готується продукт, до складу програмного забезпечення для автоматизації ресторанів і кафе «Restaurant Retail Control» входить модуль “ТРАКТIРЪ”, який забезпечує контроль за виконанням замовлень і роботою персоналу на всіх етапах виробництва.
Программное обеспечение для ресторана RestoMarket

МИ ПРОПОНУЄМО ЕФЕКТИВНИЙ, ПРОСТИЙ ТА ЗРУЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОНТРОЛЮ І УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

Програмний комплекс легко масштабується від небольшго кафе до великого ресторану або мережі закладів, в ньому легко можна в одній базі даних вести облік декількох закладів, при цьому вимоги по робочих параметрах комп’ютерів мінімальні, а програмне забезпечення має простий, зручний та інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс для персоналу.

ЧОМУ МИ?

КОРОБКОВИЙ ВАРІАНТ

ліцензійний СD + Life-Time ключ USB: це дозволяє Вам самостійно переносити програму з одного ПК на інший

LIFETIME - ГАРАНТIЯ

включає в себе будь-які зміни в законодавстві України і появу нового торгового обладнання на ринку

НАВЧАННЯ ТА ЗАПУСК

Навчання персоналу і запуск об’єкта «під ключ» входить у вартість поставки

БЕЗ АБОНПЛАТИ

Немає ніяких абонплат, періодичних, прихованих або поточних платежів!

ВІДДАЛЕНА ПІДТРИМКА 24/7

Технічна підтримка по-телефону або через віддалений доступ здійснюється безкоштовно

ПРОГРАМА ДЛЯ ВЛАСНИКА

впроваджуємо систему, яка не дозволяє персоналу красти як у власника, так і у його Клієнтів

ОСНОВНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМИ

ДРУЖНІЙ ІНТЕРФЕЙС

інтуїтивно-зрозумілий інтерфейс програми, всі операції в одній системі

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ВІДВІДУВАЧІВ

точність і максимальна швидкість виконання замовлень

ОПЕРАТИВНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО РУХ ЗАМОВЛЕНЬ

контроль за роботою бармена і офіціантів

КОНТРОЛЬ ЗА РУХОМ СИРОВИНИ НА КУХНІ

і готової продукції в залі, автоматизація технологічних процесів

СТВОРЕННЯ І ОБРОБКА ЗАМОВЛЕНЬ НА МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЯХ

модуль «Мобільний офіціант» для смартфона або планшета з ОС Android

МОЖЛИВІСТЬ ПЕРЕДАЧІ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ГОТОВНІСТЬ СТРАВ

з кухні на мобільний пристрій офіціанта

МОЖЛИВІСТЬ АВТОМАТИЧНОГО РОЗДІЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

на 2 фіскальні реєстратори або на фіскальний і нефіскальний чек

ОБРОБКА ПОПЕРЕДНІХ ЗАЯВОК

на банкети та весілля (з розрахунком закупівлі сировини)

ПОВНА БАГАТОРІВНЕВА КАЛЬКУЛЯЦІЯ ВИРОБНИЦТВА

(кілька рівнів вкладених напівфабрикатів)

ISO 22000: 2018 (HACCP) - ОБЛІК ПО ПАРТІЯХ

списання партії сировини з урахуванням терміну придатності (FEFO)

АВТОМАТИЗОВАНИЙ ПРИЙОМ І ОБРОБКА ЗАМОВЛЕНЬ

через інтернет-сайт та організація їх доставки клієнтам (для служб доставки продуктів)

ГНУЧКА ДИСКОНТНА СИСТЕМА

працює в розрізі накопичення на дисконтній картці та по товарній групі

ВІДДАЛЕНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ

та формування онлайн-звітів на мобільному пристрої

ШВИДКИЙ СТАРТ

установка системи та навчання офіціантів протягом 15 хвилин

ІНТЕГРАЦІЯ З ГОТЕЛЬНОЇ ПРОГРАМОЮ, САЙТОМ АБО ЕЛЕКТРОННИМ МЕНЮ

інтерфейс (API) для передачі даних в обліковий систему готелю, для обміну даними між веб-сайтом або електронним меню

ІНТЕГРАЦІЯ З БУДЬ-ЯКОЙ ОБЛІКОВОЮ СИСТЕМОЮ

інтерфейс (API) для управління фронт-офісом з будь-якой обліковой програми

МИ ДОПОМАГАЄМО ВАМ ВИРІШУВАТИ ТАКІ ПРОБЛЕМИ:

НЕМАЄ ДАНИХ ДЛЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ?

Запускаємо складської та фінансовий облік з нуля


Результат:
Швидкі рішення на основі коректних даних

ЯК УБЕРЕГТИ СЕБЕ ВІД КРАДІЖКИ?

Ставимо систему контролю над небезпечними операціями персоналу


Результат:
Виключаємо зловживання персоналу. збільшуємо прибуток

ЯКЕ ІДЕАЛЬНЕ МЕНЮ МОГО ЗАКЛАДУ?

Надаємо інструмент для регулярного аналізу меню


Результат:
Високий попит на страви. Скорочуємо фуд-кост

ЯК ЗРОБИТИ МОЇХ ГОСТЕЙ ПОСТІЙНИМИ?

Впроваджуємо систему управління лояльністю гостей


Результат:
Повна посадка. Збільшуємо виручку

Як безперервно контролювати заклад?

Підключаємо до сервісу on-line моніторингу


Результат:
Контролюємо операції персоналу 24/7 прямо з мобільного пристрою

УНІКАЛЬНІ УМОВИ ПОСТАЧАННЯ І ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРОГРАМИ

Ексклюзивні умови постачання, установки і подальшого обслуговування програмного забезпечення, які для своїх Клієнтів надає на ринку України тільки RestoMarket

Немає додаткових витрат:

установка ПЗ, підключення обладнання, навчання персоналу і запуск об’єкту входять у вартість постачання

Коробковий варіант постачання:

ліцензійний CD + life-time USB-ключ + інструкція дозволяють Вам самостійно переносити або встановлювати заново ПЗ

Без витрат на обслуговування:

немає ніяких абонплат або періодичних платежів і видалена підтримка програмного продукту надається безкоштовно.

Life-time гарантія на програму:

гарантія від RestoMarket так само включає до себе і усі подальші зміни в законодавстві України

Абсолютна свобода:

Ви придбаваєте life-time продукт без витрат на його обслуговування і при цьому абсолютно не залежите від постачальника продукту

ВАРТІСТЬ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД КОМПЛЕКТАЦІЇ МОДУЛІВ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД НАПРЯМКУ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ.

Як приклад, три найбільш популярних варіанти комплектації:

СТАРТ

ДІЗНАТИСЯ ВАРТІСТЬ

ОПТИМАЛЬНИЙ

ДІЗНАТИСЯ ВАРТІСТЬ

СТАНДАРТ

ДІЗНАТИСЯ ВАРТІСТЬ

ЗНИЖКА - 8 000 ГРН

на час карантину в Україні

КОМПЛЕКТАЦІЯ МОДУЛІВ МОЖЕ БУТИ ВІЛЬНОЮ, НАПРИКЛАД ДО КОМПЛЕКТАЦІЇ СТАРТ МОЖНА ПІДКЛЮЧИТИ МОДУЛЬ МОБІЛЬНИЙ ОФІЦІАНТ

Детальніше про модуль Мобільний офіціант можна дізнатися ТУТ
Модуль "Мобильный официант" от RestoMarket
Мобільний додаток RRC Waiter (Клієнтська частина модуля) поставляється безкоштовно і знаходиться у вільному доступі.
Ліцензією не обмежено кількість використовуваних на закладі пристроїв зі встановленим застосуванням.

ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ

  • РОБОТА З НАПІВФАБРИКАТАМИ В ПРОГРАМІ

    Бек-офісний модуль підтримує багаторівневу калькуляцію виробництва. Це означає що напівфабрикати можуть бути вкладеними і кількість рівнів вкладення не обмежена.
    Розливний алкоголь, як правило, теж працює через калькуляцію

  • ЯК ПРАЦЮЄ ДИСКОНТНА СИСТЕМА В ПРОГРАМІ?

    Дисконтні картки для працюють в трьох площинах:

    • У розрізі накопичення за конкретній дисконтною карткою
    • В розрізі товарних груп
    • Можна обмежувати термін дії дисконтних карт

    Від Вас буде потрібно просто придумати Вашу дисконтну програму (можна для різних сегментів клієнтів свою) і замовити у рекламників дисконтні картки зі штрих-кодами.
    Дисконтні картки можуть бути не тільки пластиковими, а й віртуальними – Ви можете замість пластикової картки клієнту скинути на смартфон картинку з QR-кодом. (Зтот QR-код може зчитувати Мобільний модуль офіціанта)
    Крім дисконтних карт існує ще фіксована% знижка від суми замовлення.
    У програмі крім знижок є і націнки:% від суми замовлення і за кількістю гостей.

  • ЩО ВХОДИТЬ У ВАРТІСТЬ ПОСТАВКИ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ?

    • Ліцензія на використання програмного забезпечення і апаратні (або софтверні) ключі
    • Установка програмного забезпечення на об’єкті
    • Підключення і настройка торгового обладнання на об’єкті
    • Первинне навчання торгового персоналу на об’єкті
    • Запуск програмного забезпечення в роботу на об’єкті
    • Первинне навчання бухгалтера, який буде вести облік
    • Подальше інформаційний супровід бухгалтера
  • ЯК ПРАЦЮЄ ТЕХПІДТРИМКА?

    Будь-яке питання, яке можна вирішити в телефонному режимі, або через віддалений доступ (це як правило до 90% питань) вирішується для наших клієнтів безкоштовно.
    Якщо для вирішення проблеми потрібен виїзд фахівця на об’єкт, то виїзд платний.
    Як правило для тих клієнтів, у яких є свій системний адміністратор виїзд на об’єкт не потрібно.

  • А ЯКЩО ПОТРІБНО ПЕРЕВСТАНОВИТИ ПРОГРАМУ?

    У разі переустановлення операційної системи Windows
    з’являється необхідність перевстановлення програми і драйверів торгового устаткування. Коробковий варіант поставки ПЗ дозволяє це зробити навіть без сторонньої допомоги.
    У комплект поставки входить інсталяційний СD, на якому є інструкція по установці і всі необхідні Вам драйвери для торгового обладнання. Налаштування підключення до торгового обладнання в ряді випадків теж можна зробити віддалено, без виклику фахівця на об’єкт

  • ЩО ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ LIFETIME ГАРАНТІЯ НА ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ?

    Lifetime гарантія на програмне забезпечення включає в себе всі можливі і неможливі майбутні зміни в законодавстві України, які регулюють питання використання фіскальної техніки – всі наші клієнти отримають безкоштовно і в установлений строк необхідні для роботи оновлення.
    Крім цього гарантія має на увазі появу на ринку нових моделей торгового устаткування: як і всі існуючі моделі торгового обладнання, нові моделі будуть інтегровані в програмне забезпечення і для наших клієнтів це станеться безкоштовно

  • З ЯКИМИ ЗОВНІШНІМИ ПРОГРАМАМИ ІНТЕГРУЄТЬСЯ ФРОНТ-ОФІС МОДУЛЬ?

    Ресторанна програма RestoMarket має ТРИ зовнішніх інтерфейсу (API і http), які дозволяють будь-яким обліковим товарним системам, будь-яким програмним системам для готелів, будь-яким веб-сайтів або .net додаткам підключатися до бази даних RestoMarket і працювати з фронт-офісом ресторану

    1. Зовнішній інтерфейс (API) для Бек-офісу. Підключиться до API може БУДЬ-ЯКИЙ Windows-додаток, в тому числі БУДЬ-ЯКА конфігурація для платформ 1С:7.7 або 1С:8.х, таким чином в якості бек-офісу ( програми, в якій ведеться товарний облік торгової точки) може виступати програмний продукт БУДЬ-ЯКОГО розробника.

    Зовнішня програма через наш інтерфейс взаємодіє з модулем RestoMarket в трьох напрямках: Експорт на фронт-офіс довідника Меню, Експорт Дисконтної системи (довідник дисконтних карт і умови спрацьовування знижок) та Імпорт в облікову програму таблиці продажів з фронт-офісу.

    Детальний опис API-інтерфейсу тут

    2. Зовнішній інтерфейс (API) для готельної програми дозволяє програмним системам готелів будь-якого розробника підключитися до ресторанної базі даних RestoMarket і перевести обраний відкритий замовлення в стані «РАХУНОК» в стан «СПЛАЧЕНО», при цьому в RestoMarket замовлення буде закритий з видом оплати «ГОТЕЛЬ», а програмна система готелю вартість даного замовлення може виставити клієнту при його розрахунку.

    Клієнтам готелю також можна роздавати дисконтні карти ресторану, вартість замовлень по цих картах буде передаватися в програму для готелю з урахуванням знижки.

    Детальний опис API-інтерфейсу тут

    3. Зовнішній Http-інтерфейс для веб-сайтів та .net-додатків дозволяє електронному меню будь-якого розробника підключитися до ресторанної базі даних RestoMarket. Інтерфейс забезпечує команду передачі замовлення в обробку безпосередньо з веб-сторінки (автоматичне створення нового замовлення на фронт-офісному модулі і роздруківка «встречек» відповідно до ознаки локалізації: бар і три кухні) а також отримання веб-сторінкою за запитом актуального довідника меню з сервера ресторанного модуля.

    Обмін даними між Вашою веб-сторінкою або .net-додатком, на яких реалізовано Електронне меню відбувається за допомогою звичайних http-запитів.

    Детальний опис Http-інтерфейсу тут

  • СТАНДАРТИ HACCP (ISO22000) I ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ RESTOMARKET

    Один із принципів НАССР – це створення документації і ведення обліку для простеження сировини і готової продукції

    що робить програма RestoMarket

    • попартіонний облік вхідної сировини, кожна партія має свій термін придатності
    • списання партій за принципом FEFO (щодо терміну придатності)
    • простежування рухів і залишків кожної партії
    • можливість автоматичної роздруківки етикеток з терміном придатності

ОБЛАДНАННЯ

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО РОБОТУ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

  • Програма дозволяє вести облік декількох закладів в одній програмі, можливість «прив'язувати» до кожного з них свої роздрібні ціни
  • Бек-офіс підтримує багаторівневу калькуляцію виробництва (робота з вкладеними напівфабрикатами)
  • Попартіонний облік вхідної сировини, де відповідно до вимог HACCP (ISO 22000:2018), кожна партія має свій термін придатності і списання партій проводиться за принципом FEFO (щодо терміну придатності)
  • Програма може автоматично розділяти замовлення на два чеки і відправити їх на двох фіскальних реєстраторів або створити фіскальний і не фіскальний чеки. Таким чином у Вас є можливість організувати роботу ресторану від двох підприємств .
  • Модуль МОБIЛЬНИЙ ОФIЦIАНТ дозволить створювати і обробляти замовлення на мобільних пристроях з операційною системою Android (смартфон або планшет), кількість пристроїв не обмежена
  • Передача на мобільний пристрій офіціанта повідомлень з кухні про готовність страв: кухар може сканером штрих-кодів відсканувати штрих-код, який програма друкує на «встречке», і офіціант отримає сповіщення про готовність блюда.
  • Можливо автоматичний розділ замовлення на бар і три кухні (всередині кожної кухні 4 цеху) і, відповідно, роздруківка роздільних «встречек» для кожного цеху
  • Доступ офіціантів в програму обмежений тільки створенням замовлення і випискою рахунку клієнта, кожен офіціант може мати індивідуальну картку (можна використовувати як звичайні магнітні картки, так і з використанням безконтактної технології Proximity-карти)
  • Якщо замовлення не переведений в стан «РАХУНОК», є можливість його доповнити (стан «ДОЗАМОВЛЕННЯ») або створити новий на тому ж столі
  • Функція РОЗДІЛЕННЯ РАХУНКУ : іноді Клієнти просять розділити загальне Замовлення на кілька рахунків (кожен платить сам за себе). Для цього в програмі передбачена можливість при виписці Рахунку розбити його зміст на кілька частин.
  • Адміністратору доступні функції ПЕРЕМІЩЕННЯ МІЖ СТОЛАМИ та ПЕРЕДАЧА ІНШОМУ ОФІЦІАНТУ
  • Можливість працювати зі знижками та ДИСКОНТНИМИ КАРТКАМИ. Дисконт на кожну карту може бути встановлений індивідуально в розрізі товарів, накопичення на даній карті і часу накопичення
  • Можливість інтеграції з БУДЬ-ЯКОЙ зовнішньої обліковою системою (API)
  • На відміну від Ваших конкурентів, у Вас є можливість «затягнути» до себе в заклад більше відвідувачів, запропонувавши їм прямо на вході самим створити у себе в мобільному пристрої дисконтну карту за допомогою нашого безкоштовного Telegram-БОТА
  • Якщо Вам необхідна НАЦIНКА за обслуговування, то вона може бути як фіксованою за кількістю гостей, так і у відсотках від суми рахунку
  • Функцiя АВАРІЙНЕ ФОРМУВАННЯ РАХУНКІВ знадобиться при раптовому відключенні електроенергії в закладі - все відкриті замовлення будуть переведені в стан «РАХУНОК» і відправлені на друк
  • СТОП-ЛИСТ: якщо на поточний момент приготувати певне блюдо немає неможливості, то в програмі можна оперативно «приховувати» і «повертати назад» недоступні позиції меню.
  • МОДИФIКАТОР ПОВІДОМЛЕНЬ : можлива передача офіціантом в замовленні на кухню службових повідомлень про особливості сервіровки страв. Повідомлення можна вибирати одним натисканням зі списку службових повідомлень. Список повідомлень створюється і редагується користувачем
  • Для Суші-барів: для можливості компонування декількох страв на одній тарілці є функція роздільник РОЗДIЛЬНИК — дозволяє офіціантові набрати замовлення так, щоб суші-кухаря було зрозуміло як розкласти продукцію по тарілках
  • Обробка попередніх заявок на банкети: можна створювати, роздруковувати (шеф-кухарю Специфікацію і клієнтові Попередній Рахунок), зберігати і редагувати ПОПЕРЕДНІ ЗАЯВКИ, а в день банкету переводити їх в Замовлення.
  • Якщо Ви здійснюєте доставку замовлень клієнтам, то МОДУЛЬ ДОСТАВКИ дозволить автоматизувати прийом і обробку замовлень з інтернет, підготовку документації для доставки цих замовлень клієнтам. У програмі передбачена можливість додавання вартості доставки до вартості замовлення, якщо є така необхідність. Вартість доставки може бути автоматично виключена при досягненні певної суми замовлення.
  • У адміністратора так само існує можливість безпосередньої прямого продажу, без створення замовлення і виписки рахунку (як в магазині)
  • Можна керувати закладом (мережею закладів) віддалено через інтернет, а також отримувати онлайн-інформацію на мобільному пристрої
  • Можливість інтеграції з БУДЬ-ЯКИМ програмним забезпеченням для готелів (API), БУДЬ-ЯКИМ веб-сайтом або електронним меню
  • Програма дозволяє вести облік декількох закладів в одній програмі, можливість «прив'язувати» до кожного з них свої роздрібні ціни
  • Бек-офіс підтримує багаторівневу калькуляцію виробництва (робота з вкладеними напівфабрикатами)
  • Попартіонний облік вхідної сировини, де відповідно до вимог HACCP (ISO 22000:2018), кожна партія має свій термін придатності і списання партій проводиться за принципом FEFO (щодо терміну придатності)
  • Програма може автоматично розділяти замовлення на два чеки і відправити їх на двох фіскальних реєстраторів або створити фіскальний і не фіскальний чеки. Таким чином у Вас є можливість організувати роботу ресторану від двох підприємств .
  • Модуль МОБIЛЬНИЙ ОФIЦIАНТ дозволить створювати і обробляти замовлення на мобільних пристроях з операційною системою Android (смартфон або планшет), кількість пристроїв не обмежена
  • Передача на мобільний пристрій офіціанта повідомлень з кухні про готовність страв: кухар може сканером штрих-кодів відсканувати штрих-код, який програма друкує на «встречке», і офіціант отримає сповіщення про готовність блюда.
  • Можливо автоматичний розділ замовлення на бар і три кухні (всередині кожної кухні 4 цеху) і, відповідно, роздруківка роздільних «встречек» для кожного цеху
  • Доступ офіціантів в програму обмежений тільки створенням замовлення і випискою рахунку клієнта, кожен офіціант може мати індивідуальну картку (можна використовувати як звичайні магнітні картки, так і з використанням безконтактної технології Proximity-карти)
  • Якщо замовлення не переведений в стан «РАХУНОК», є можливість його доповнити (стан «ДОЗАМОВЛЕННЯ») або створити новий на тому ж столі
  • Функція РОЗДІЛЕННЯ РАХУНКУ : іноді Клієнти просять розділити загальне Замовлення на кілька рахунків (кожен платить сам за себе). Для цього в програмі передбачена можливість при виписці Рахунку розбити його зміст на кілька частин.
  • Адміністратору доступні функції ПЕРЕМІЩЕННЯ МІЖ СТОЛАМИ та ПЕРЕДАЧА ІНШОМУ ОФІЦІАНТУ
  • Можливість працювати зі знижками та ДИСКОНТНИМИ КАРТКАМИ. Дисконт на кожну карту може бути встановлений індивідуально в розрізі товарів, накопичення на даній карті і часу накопичення
  • Можливість інтеграції з БУДЬ-ЯКОЙ зовнішньої обліковою системою (API)
  • На відміну від Ваших конкурентів, у Вас є можливість «затягнути» до себе в заклад більше відвідувачів, запропонувавши їм прямо на вході самим створити у себе в мобільному пристрої дисконтну карту за допомогою нашого безкоштовного Telegram-БОТА
  • Якщо Вам необхідна НАЦIНКА за обслуговування, то вона може бути як фіксованою за кількістю гостей, так і у відсотках від суми рахунку
  • Функцiя АВАРІЙНЕ ФОРМУВАННЯ РАХУНКІВ знадобиться при раптовому відключенні електроенергії в закладі - все відкриті замовлення будуть переведені в стан «РАХУНОК» і відправлені на друк
  • СТОП-ЛИСТ: якщо на поточний момент приготувати певне блюдо немає неможливості, то в програмі можна оперативно «приховувати» і «повертати назад» недоступні позиції меню.
  • МОДИФIКАТОР ПОВІДОМЛЕНЬ : можлива передача офіціантом в замовленні на кухню службових повідомлень про особливості сервіровки страв. Повідомлення можна вибирати одним натисканням зі списку службових повідомлень. Список повідомлень створюється і редагується користувачем
  • Для Суші-барів: для можливості компонування декількох страв на одній тарілці є функція роздільник РОЗДIЛЬНИК — дозволяє офіціантові набрати замовлення так, щоб суші-кухаря було зрозуміло як розкласти продукцію по тарілках
  • Обробка попередніх заявок на банкети: можна створювати, роздруковувати (шеф-кухарю Специфікацію і клієнтові Попередній Рахунок), зберігати і редагувати ПОПЕРЕДНІ ЗАЯВКИ, а в день банкету переводити їх в Замовлення.
  • Якщо Ви здійснюєте доставку замовлень клієнтам, то МОДУЛЬ ДОСТАВКИ дозволить автоматизувати прийом і обробку замовлень з інтернет, підготовку документації для доставки цих замовлень клієнтам. У програмі передбачена можливість додавання вартості доставки до вартості замовлення, якщо є така необхідність. Вартість доставки може бути автоматично виключена при досягненні певної суми замовлення.
  • У адміністратора так само існує можливість безпосередньої прямого продажу, без створення замовлення і виписки рахунку (як в магазині)
  • Можна керувати закладом (мережею закладів) віддалено через інтернет, а також отримувати онлайн-інформацію на мобільному пристрої
  • Можливість інтеграції з БУДЬ-ЯКИМ програмним забезпеченням для готелів (API), БУДЬ-ЯКИМ веб-сайтом або електронним меню

ДОДАТКОВІ СЕРВІСИ

МОБІЛЬНИЙ СЕРВІС ОН-ЛАЙН МОНІТОРИНГУ ЗАКЛАДУ

Тепер, де б Ви не знаходилися, можна прямо з вашого смартфону бачити всі замовлення закладу і їх поточний стан, кому і які знижки надаються Вашим персоналом, а також переглядати таблицю вилучень.

Для ознайомлення з роботою сервісу достатньо в адресному рядку браузера Вашого телефону набрати m.restomarket.com.ua та ввести логiн: rest i пароль 1 (тестовий сервер доступний в робочий час)

СЕРВІС ПЕРЕДАЧІ ПОВІДОМЛЕННЯ ОФІЦІАНТОВІ З КУХНІ

Кухар для відправки повідомлень офіціантові про готовність страв

– або на планшеті вибирає виготовлене замовлення і тим самим відправляє повідомлення офіціанту в Telegram,
– або просто сканує сканером штрихкодiв надрукований на замовленні штрихкод

Офіціантові просто треба мати при собі свій смартфон

Детальніше ТУТ