Enter your keyword

I-Smart: интерактивный облачный сервис вызова персонала
I-Smart: интерактивный облачный сервис вызова персонала
I-Smart: интерактивный облачный сервис вызова персонала

I Smart: Інтерактивний хмарний сервіс виклику персоналу та зворотного зв'язку

RestoMarket
Ваш успіх у бізнесі залежить від Ваших рішень.
Кожен заклад сфери обслуговування намагається поліпшити якість свого сервісу. Скорочення часу очікування клієнта є важливою складовою цього процесу.
Щоб добитися ефективних результатів, багато власників прагнуть забезпечити зв’язок між відвідувачем і персоналом і прискорюють процес обслуговування.

Хмарний Сервіс виклику персоналу 'I Smart' забезпечує зв'язок з офіціантом в двох напрямках:

  • Клiент -> Офицiант
  • Кухня -> Офицiант

Де застосовується сервіс:

  • ресторани, кафе, бари
  • готели

ДІЗНАТИСЯ ВАРТІСТЬ
ПОДИВИТИСЯ ЯК ПРАЦЮЄ
I-Smart: интерактивный облачный сервис вызова персонала

що Ви отримуєте, підключившись в сервісу I Smart:

Більше клієнтів

Збільшення числа лояльних клієнтів за рахунок підвищення швидкості їх обслуговування

Зручність для гостей

Нововведення притягає гостей. Це рішення створене для зручності клієнтів.

Рівень обслуговування

Підвищення престижу і статусу закладу за рахунок збільшеного рівня обслуговування

Швидкість персоналу

Робота співробітників стає ефективнішою

Підвищення продажів

Збільшення середнього чеку

Система відгуків

Клієнти оцінюють обслуговування в закладі, залишають відгуки і розповідають друзям в соціальних мережах про Вашу кухню з Вашим #хештегом

Як працює сервіс 'I Smart':

у закладі розміщуються QR коды

з повідомленнями (наприклад на столику в ресторані або в номері готелю)

Гість за допомогою смартфону сканує QR код

і тим самим відправляє на телефон офіціанта (чи покоївці) повідомлення.

офіціант (покоївка) на своєму пристрої

отримує повідомлення, що міститься в QR коде, у свій обліковий запис в Telegram як повідомлення від Telegram-BOTa

кухар для відправки повідомлень

або на планшеті вибирає виготовлене замовлення і тим самим відправляє повідомлення офіціанту в Telegram-BOT, або просто сканує сканером штрихкодiв надрукований на замовленні штрихкод

Гості зможуть залишати відгуки:

на смартфонi клієнта відкривається сторінка зворотного зв’язку, за допомогою якого можна відправити E-mail адміністрації (власникові закладу) або залишити відгук про заклад в соціальних мережах

Що потрібне для впровадження сервісу:

Розмістити QR коды з повідомленнями на столиках у Вашому закладі

Забезпечити наявність у персоналу мобільних пристроїв зі встановленим мессенджером Telegram

зареєструвати заклад в сервісі 'I Smart'

для передачі офіціантам сполучень з кухнi будет потрібен або планшет на ANDROID для вибору виготовленого замовлення на екрані планшета (кількість планшетів ліцензією не обмежена)

або звичайний сканер штрихкодов з інтерфейсом RS-232 (для сканування штрихкода, надрукованого на заказі)

Як кухар передає повідомлення офіціантові:

у Telegram-мессенджер за допомогою додатка “RRC Cook” на Android
Кухар відкриває додаток
Приложение для вызова официанта
вибирає виконане замовлення
Приложение для вызова официанта
і відправляє повідомлення про готовність
Приложение для вызова официанта
Telegram-BOT доставляє повідомлення
Вызов официанта через Telegram