





I Smart: Інтерактивний хмарний сервіс виклику персоналу та зворотного зв'язку

Ваш успіх у бізнесі залежить від Ваших рішень.
Кожен заклад сфери обслуговування намагається поліпшити якість свого сервісу. Скорочення часу очікування клієнта є важливою складовою цього процесу.
Щоб добитися ефективних результатів, багато власників прагнуть забезпечити зв’язок між відвідувачем і персоналом і прискорюють процес обслуговування.
Кожен заклад сфери обслуговування намагається поліпшити якість свого сервісу. Скорочення часу очікування клієнта є важливою складовою цього процесу.
Щоб добитися ефективних результатів, багато власників прагнуть забезпечити зв’язок між відвідувачем і персоналом і прискорюють процес обслуговування.
Хмарний Сервіс виклику персоналу 'I Smart' забезпечує зв'язок з офіціантом в двох напрямках:
- Клiент -> Офицiант
- Кухня -> Офицiант
Де застосовується сервіс:
- ресторани, кафе, бари
- готели

що Ви отримуєте, підключившись в сервісу I Smart:
Як працює сервіс 'I Smart':
Що потрібне для впровадження сервісу:
Розмістити QR коды з повідомленнями на столиках у Вашому закладі
Забезпечити наявність у персоналу мобільних пристроїв зі встановленим мессенджером Telegram
зареєструвати заклад в сервісі 'I Smart'
для передачі офіціантам сполучень з кухнi будет потрібен або планшет на ANDROID для вибору виготовленого замовлення на екрані планшета (кількість планшетів ліцензією не обмежена)
або звичайний сканер штрихкодов з інтерфейсом RS-232 (для сканування штрихкода, надрукованого на заказі)
Як кухар передає повідомлення офіціантові:
у Telegram-мессенджер за допомогою додатка “RRC Cook” на Android
Кухар відкриває додаток

вибирає виконане замовлення

і відправляє повідомлення про готовність

Telegram-BOT доставляє повідомлення
