Enter your keyword

ВІДКРИВАЄШ РЕСТОРАН, КАФЕ АБО МАГАЗИН?

давайте автоматизувати облік разом з нами
RestoMarket
Ми пропонуємо ефективний, простий і зручний інструмент контролю і управління підприємствами роздрібної торгівлі та ресторанного бізнесу.
Ми надаємо Вам Life-Time програмний продукт без витрат на його обслуговування і Вашу абсолютну незалежність від постачальника продукту.

RestoMarket

БАЗА ЗНАНЬ

У цьому розділі ми збираємо всю інформацію по системі Restaurant Retail Control і прикладних аспектів її використання. Тут є і відео уроки по різних функцій програми, офіційні керівництва по системі, наші статті, досвід наших клієнтів: рітейлерів і рестораторів.

Программное обеспечение для ресторана RestoMarket

ШВИДКА ДОПОМОГА - ПЕРЕВСТАНОВЛЕННЯ ПРОГРАМИ

Програма поставляється в коробковому варіанті, у складі якого є CD-диск з дистрибутивом та USB-ключ.

Тому в аварійній ситуації (переустановлення Windows або заміна комп’ютера) Ви зможете навіть самостійно переустановити і запустити програму.

У разі переустановлення програми для збереження поточних даних і налаштувань необхідно:

  • зберегти каталог c:/mysql/data. Там знаходяться усі Ваші поточні продажі і налаштування.
  • переустановити програму – інструкція є на настановному CD, або завантажити тут
  • відновити дані:
    • зупинити сервер MySQL : через админ-панель (“світлофор”), або завершити процес mysqld
    • замінити каталог (старий можна видалити або просто перейменувати) c:/mysql/data на “врятований”
    • Запустити сервер MySQL: через админ-панель або перевантажити ПК.

РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ

Программное обеспечение для магазина RestoMarket

ФРОНТ-ОФIС: модуль 'MINIMARKET'

налаштування і функціонал модуля
Завдання фронт-офiса MINIMARKET – допомогти касирові швидко набрати товар в чек. Способів це зробити декілька:
— сканувати штрихкод
— набрати Код товару на номерній клавіатурі
— набрати унікальну частину найменування (наприклад артикул)
— набрати хотя-бы частину штрих-кода (якщо штрихкод не читається)
— ввести перші символи найменування
— чи вибрати товар в довіднику за допомогою сортування за ціною, найменуванням, залишками

Робота з ваговими товарами
Якщо до комп’ютера підключені торгові ваги, то клавіша + на цифровій клавіатурі забере з вагів вагу товару і відправить її до чека.
Відповідно за наявності чекопечатающих вагів програма додає в чек товар по штрихкоду етикетки вагів
Фронт-офіс MINIMARKET дозволяє касирові програмувати товарами деякі моделі Чекопечатающих вагів

Робота з дисконтними картками: програма перерахує чек покупця, якщо після набору чека відсканувати штрихкод дисконтної картки.

Резервний чек
касир може відправити чек до резерву і в цей час обслуговувати іншого покупця, а потім повернутися до резервного чека.

“Гарячі” клавіші
десять верхніх цифрових клавіш можна запрограмувати так, щоб при натисненні на клавішу в чек відразу потрапляв запрограмований товар.

Якщо касир відсканував штрихкод сигарет (ознака “сигарети” в Картці товару), то фронт офіс запросить у нього підтвердити або змінити ціну продажу відповідно до ціни на конкретній пачці сигарет.

Якщо касир відсканував штрихкод “дробового” товару (ознака “тара” в Картці товару), то фронт офіс запросить у нього кількість частин дробового товару для продажу, при відмові в чек потрапляє уся упаковка (це актуально для аптек).

Можна активувати інтерфейс “Сенсорна клавіатура”. Запрограмувати товари і вибирати товар в чек як в ресторанному фронт-офісі. Цей інтерфейс часто використовують фасфуд, столові, пивні магазини і навіть аптеки

Інструкцію модуля MINIMARKET можна завантажити тут

“Сенсорна клавіатура” або Сенсорний графічний режим – допоміжний інтерфейс модуля MINIMARKET.

Він представляє з себе набір панелей з графічними кнопками, що означають певний товар. У свою чергу сама така кнопка є інтерактивним графічним об’єктом, усередині якого можна викликати контекстну форму-калькулятор і в якій відображаються не лише реквізити товару, але і вибрана касиром кількість.

На одній сторінці розташовуються 30 таких графічних кнопок (5х6)
У кожному розділі меню знаходиться 3 таких сторінки з кнопками
У програмі міститься 12 таких розділів
Разом: 12 розділів х 3 сторінки х 30 графічних кнопки =1080 найменувань
Відповідно розташовувати найменування в такій структурі Ви можете як Вам зручніше.

Для програмування розташування товарів на графічних кнопках можна використати як фронт-офіс MINIMARKET (меню Управління БД – Налаштування сенсорної клавіатури, там же і активується цей інтерфейс)так і Модуль управління RRC Manager.

Модуль ‘MINIMARKET’ може торгувати по двох цінових категоріях одночасно, один і той же товар касир може продати наприклад, за роздрібною або дрібнооптовою ціною, залежно від того який покупець: роздрібний і дрібнооптовий.

Для цього з БЭК-ОФІСУ на касу разом з товарами вивантажуються обидві категорії цін.
Касир просто перемикає категорію ціни.

Фронт-офисный модуль RestoMarket має зовнішній інтерфейс (API), підключиться до API може БУДЬ-ЯКЕ Windows- додаток, в т. ч. БУДЬ-ЯКА конфігурація для платформ 1С:Предприятие 7.7 або 1С:Бухгалтерия 8.х та BAS 8.х (BAF), таким чином у ролі бэк-офиса (програми, в якій ведеться товарний облік торгової точки) може виступати програмний продукт БУДЬ-ЯКОГО розробника.

Якщо говорити спрощено, будь-яка зовнішня програма через наш інтерфейс (API) взаємодіє з модулем RestoMarket в трьох напрямах: Експорт на фронт-офіс довідника товарів (з цінами і штрихкодами), Експорт Дисконтної системи (довідник дисконтних карт і умови спрацьовування знижок) і Імпорт в облікову програму таблиці продажів з фронт-офiса.

Детальний опис API тут

Особливості для Гастронома

ваговий товар, алкоголь, сигарети, інвентаризація
Як правило в гастрономах (там де є алкоголь і сигарети) з метою оптимізації оподаткування реалізацію ведуть два суб’єкти:

1. акцизний товар (алкоголь, сигарети і пиво) реалізує підприємство (підприємець) на загальній схемі оподаткування (на підприємстві оформлені ліцензії і фіскальний реєстратор, через який реалізується акцiзний товар)
2. інші товарні групи реалізує підприємець на спрощеній схемі оподаткування, і він може використати свій фіскальний реєстратор (щоб піти далі від ведення податкового товарного обліку та ПДВ)

Для реалізації цієї схеми в програмі передбачено розділення товару за ознакою “акцизний” в картці товару в БЭК-ОФІСІ, а фронт-офіс MINIMARKET може розділяти за цією ознакою чек покупця : акцизний товар вирушає на фіскальний реєстратор (підприємство), а неакцизний – може бути відправлений на другий фіскальний реєстратор (підприємець).

У сигарет ціна вказана на пачці, а на залишках в магазині може знаходиться декілька партій цих сигарет з різними цінами. Штрихкод у усіх один

Для продажу сигарет в картці товару є ознака “Сигарети”. При скануванні товару з такою ознакою фронт-офіс MINIMARKET запросить у касира ціну на пачці (при цьому по-умолчанию запропонує діючу роздрібну ціну). Касир або вводить ціну з пачки або погоджується із запропонованою якщо вони співпадають.
Для програми ж це просто продаж зі знижкою або націнкою.

Відповідно до законодавства України, у фіскальному чеку для підакцизних товарів необхідно вказувати УКТЗЕД товару, як частину найменування товару (наприклад “2203000100# Пиво Лефф темне 0,33л”), а також коректне відображення Акцизного збору (5% або без).

Так само, відповідно до законодавства України уся фіскальна техніка (касовий апарат або фіскальний реєстратор) повинна працювати тільки із заздалегідь запрограмованим списком товару, для фіскального реєстратора програмування товару робиться касовою програмою автоматично перед продажем цього товару. Запрограмовані товари залишаються в пам’яті реєстратора і при подальшому продажі цього товару вже використовуються тільки дані з пам’яті реєстратора.

Тому велике значення має питання правильного первинного формування усіх реквізитів довідника товарів в обліковій програмі (звідки вони і потрапляють в пам’ять фіскального реєстратора). Якщо помилково товар потрапив в пам’ять реєстратора з неправильними реквізитами (Найменування товару з УКТЗЕД, № відділу, № ставки податку), то доводиться використати сервісну програму фіскального реєстратора для виправлення реквізитів товару (як правило, заздалегідь необхідно зробити Z- звіт).

Для реєстраторів МIНI-ФП (Юнисистем) можливо повністю очистити усі товари з пам’яті реєстратора (заздалегідь необхідно зробити Z- звіт), надалі касова програма автоматично запрограмує товари перед їх першим продажем. Для цього можна використати утиліту MINI_FP54_clear, за допомогою якої можна так само пакетом заздалегідь програмувати товари з довідника касової програми в пам’ять фіскального реєстратора.

Ваги з друком етикеток просто перетворюють увесь Ваш ваговий товар на штучний.

По-перше, ваги дозволяють заздалегідь розрізати і отстикеровать голову сиру, розвісити і отстикеровать цукор, крупи, цукерки, печеньки і ін., підготовлений таким чином ваговий товар для касира перетворюється на штучний, на відміну від Торгових вагів, які призначені для того, щоб на касі створювати чергу в годину пік.

По-друге, це значно полегшує переоблік: Кондитерка: просто відсканувати заздалегідь распакованыые конфеты-печеньки на касовому модулі і вивантажити в документ Інвентаризація. Гастроном: просто зважити, стикеры на листочок, листочок відсканувати на касі, вивантажити залишки в документ.

У третіх, Ваш покупець на товарі отримає етикетку що він купив, скільки і за якою ціною

Розливне пиво (чи будь-який продукт, що містить тару) програма дозволяє продавати двома способами:
  • як штучний товар – для цього досить закласти калькуляцію, в яку вкласти продукт і тару (як кофемашина), призначити кнопку на сенсорній панелі, і продавати як звичайний товар: програма спише із залишків і продукт і тару
  • через ваги з друком етикеток – в цьому випадку програма, коли прочитує штрихкод з етикетки вагів, автоматично (по вазі пляшки) визначає яка тара використовується і віднімає вагу порожньої тари від загальної ваги, а так само в чек автоматично додається сама тара, таким чином Клієнт оплачує і тару і вагу нетто продукту

Останнє рішення дозволяє боротися з недобросовісною персоналу (недолив) і підвищує довіру Клієнтів

Гастроном має у продажу не лише ваговий, але і усихаючий товар, тому в цьому розділі ми спробуємо викласти схему проведення інвентаризації саме у гастрономах, напрацьовану нашими клієнтами.

1. Періодичний і невідворотний. проводити переоблік треба регулярно, щоб у персоналу не виникала думка, що дадуть зарплату без переобліку.

2. У гастрономі площею від 200 кв.м. і більше переоблік займає певний торговий або нічний час, тому частіше чим 1 раз на місяць перерахувати магазин невигідно, а рідше вже не можна.

3. Товар, схильний до усихання перераховується 1 раз на тиждень (це ковбаса і рибка сушена вагова). Таким чином раз на тиждень відбувається вирівнювання залишків по цій товарній групі, при цьому власник магазину в курсі скільки у нього в тиждень повинно висохнути. Така інвентаризація по усиханню проводиться в день загальної інвентаризації магазину, перед нею, таким чином прибираємо вплив втрат на усихання на результат загальної інвентаризації.

4. Залишки в документ інвентаризації можна вносити декількома способами, і в гастрономі ними доводиться користуватися усіма відразу.
– для елітного алкоголю, який як правило живе на самій верхній полиці, наприклад, простіше роздрукувати каталог по групі товарів і порахувати його “очима”, а потім в документ Інвентаризація занести дані вручну.
– залишки штучного товару з штрихкодами ідеально швидко знімаються за допомогою Терміналу Збору Даних і далі вивантажуються в документ Інвентаризація.
– товар, який розташований близько до каси простіше відсканувати на касовому місці (у модулі MINIMARKET є режим “Інвентаризація”) і далі вивантажити в документ Инкентаризация.
– заздалегідь розфасований ваговий товар із стикером чекопечатающих вагів теж простіше відсканувати на касі. Каса сама розбереться де чого і скільки. Нефасований ваговий товар простіше переважити на чекопечатающих вагах, а його стикеры наклеїти на папірець, і віддати на касу щоб відсканували.

При певній конфігурації розташування касових місць в торговому залі з’являється можливість друку чеків на одному Фіскальному реєстраторові з двох або більше касових комп’ютерів.

Для цього в касовій програмі призначений модуль “FISCAL SERVER”. Модуль підтримує моделі:

  • “МИНИ-ФП54”, “МИНИ-ФП84” і їх модифікації
  • “Dateks FP-3530t”, “Dateks SMP-10”, “Dateks T88”, “Dateks T260”,“Dateks 3141t”, “Dateks 101 Smart” – усі моделі, працюючі по протоколу “Krypton”

Таке рішення дозволяє заощадити на купівлі і подальшому обслуговуванні декількох фіскальних реєстраторів

Особливості для Аптек

особливості програми для аптек, дробовий товар
У аптеках є необхідність продавати частину упаковки ліків (одну або декілька пластинок з упаковки)

Restaurant Retail Control надає аптекам можливість продажу дробової частини упаковки (пластинки) по штрихкоду усієї упаковки, так і упаковки в цілому по цьому ж штрихкоду

Як це працює:
У БЭК-ОФІСІ у картці товару, у штрихкода є реквізит Тара. (за умовчанням = 0)
Якщо у товарів які зазвичай продаються частинами (пластинками) виставити в реквізит Тара кількість пластинок, що входять в упаковку (наприклад 4), то фронт-офіс MINIMARKET при скануванні цього штрихкода ( якщо тара не дорівнює 0 або 1) видасть запит “Дробовий товар містить 4 частин, вкажіть кількість частин для продажу” якщо не вказати нічого, або 0, або натиснути Esc – програма в чек відправить 1 еденицу товару (усю упаковку), а якщо вказати кількість частин (наприклад 1) те програма в чек відправить 0,250 едениц товару (одну пластинку).

Таким чином у базі даних не треба вводити додаткових карток товару, розбивати упаковки або вводити дробову кількість вручну. Як і раніше товар враховується однією карткою, а продавати зручно!

Продавати товар за ціною, вказаною на упаковці, якщо штрихкод у усіх один можна так само, як гастроном продає сигарети (у них теж ціна вказана на пачці і на залишках може знаходиться декілька партій з різними цінами)

Для цього в картці товару є ознака “Сигарети”. При продажі товару з такою ознакою фронт-офіс MINIMARKET запросить у касира ціну на упаковці (при цьому за умовчанням запропонує діючу роздрібну ціну). Касир або вводить ціну з упаковки або погоджується із запропонованою, якщо вони співпадають.
Для програми ж це просто продаж зі знижкою або націнкою

Багато оптових постачальників на фармацевтичному ринку можуть Вам надати прибуткові накладні у форматі .mmo

Цей формат примітний тим, що в нім міститься не лише інформація про постачальника, але і товари вивантажуються з аптечним кодом ( окрім коду постачальника, у форматі є присутнім код виробника) в нашій програмі код постачальника і код виробника фіксуються в полі артикул картки товарів.

При завантаженні накладною з файлу .mmo робиться пошук в нашій базі відповідного товару і зіставлення з товаром постачальника. не знайдені програмою позиції бачить оператор і або вводить товар, що уперше поступив, або вказує програмі з яким товаром зіставити, якщо цей товар завантажується з файлу .mmo уперше.

Навчальні відеоуроки

Конфігурація “Restaurant Retail Control”

Справочник Товары. Реквизиты карточки товара

Постановка товаров на приход. Расчёт розничных цен

Изменение цен. Автоматическая переоценка

Весовой товар. Загрузка чекопечатающих весов

Магазин: Закрытие продаж. Касса. Терминал

Ресторан: Закрытие продаж. Полуфабрикаты

Проведение Инвентаризации в магазине

Калькуляция производства в магазине

РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС

программное обеспечение для ресторана от RestoMarket

ФРОНТ-ОФIС: модуль 'TAVERN'

налаштування і функціонал модуля
У ресторанному модулі TAVERN замовлення Клієнта проходить декілька станів.

У момент створення в програмі замовлення Клієнта стає ЗАМОВЛЕННЯМ . У цей момент програма роздруковує Замовлення (бігунки) на Барі і Кухні. Це замовлення, якщо його доповнити, перейде в стан ДОЗАМОВЛЕННЯМ. У цей момент теж програма роздруковує Замовлення, але вже з позначкою “Дозамовлення”
Офіціант може помітити його як ВИКОНАНИЙ, програма нічого не друкує, просто запам’ятовує час перекладу замовлення в цей стан.
Із стану ВИКОНАНИЙ замовлення може перейти назад в ДОЗАМОВЛЕННЯМ і так далі, поки Клієнт не запросить у офіціанта Рахунок (Передчек)
У момент переведення замовлення в стан РАХУНОК програма роздруковує Рахунок (Передчек) Клієнтові. Як нибудь змінити замовлення в стані РАХУНОК, чи доповнити його офіціант вже не може (за винятком магнітної карти СУПЕР_АДМIНIСТРАТОР. Відміни пробитих в замовленні найменувань теж неможливі без карти СУПЕР_АДМIНIСТРАТОР)
Із стану РАХУНОК замовлення може бути переведене в стан ОПЛАТА. Програма роздрукує нефіскальний і фіскальний чеки (якщо підключити фіскальний реєстратор)

У відмінність від аналогічних програм, перед набором замовлення немає необхідності вибирати Номер_Стола, офіціант просто набирає замовлення Клієнта в Сенсорному меню. У цьому стані (Набран_Но_Не_Создан) замовлення Клієнта може бути відправлене до РЕЗЕРВ (це як в магазині Резервний чек, до якого можна потім повернутися). Стан Набран_Но_Не_Создан дозволяє офіціантові виправляти замовлення, видаляти рядки і зменшувати кількість, і в цьому немає криміналу, тому що замовлення ще не Створене. ЗАМОВЛЕННЯМ замовлення стане тільки у момент Створення і роздруку зустрічних Смуг.
Номер_Стола програма запросить у офіціанта тільки перед його Створенням, і цей Номер_Стола цілком собі умовний, оскільки у ЗАМОВЛЕННЯ є вже присвоєний програмою унікальний Номер_Замовлення, і Номер_Стола має сенс як мітка для угрупування замовлень на Панелі Замовлень і як позначка на зустрічній Смузі в якому кутку знаходиться Клієнт. До того ж номер столу у цього замовлення може бути змінений, так само як і замовлення може бути переданим іншому официантові.

Номер дисконтної картки офіціант може “прив’язати” до замовлення Клієнта при Створенні ЗАМОВЛЕННЯ, ДОЗАМОВЛЕННЯ і перед переведенням замовлення в стан РАХУНОК.

Інструкцію модуля TAVERN можна завантажити тут

СТОП_ЛИСТ.
У модулі TAVERN є можливість оперативно приховувати деякі найменування меню, щоб їх тимчасово не змогли набирати в замовлення офіціанти. Найменування, які знаходяться в СТОП_ЛИСТЕ, можуть також виключені з цього списку по-одному або все відразу.
Повністю СТОП_ЛИСТ очищається у момент формування Z- звіту

АВАРІЙНА ВИПИСКА РАХУНКІВ.
У разі відключення електропостачання закладу виникає ситуація, коли треба потурбуватеся про оплату рахунків Клієнтами у зв’язку з ситуацією, що склалася. Маємо на увазі умову, що комп’ютер і термопринтер декілька хвилин можуть живитися від блоку UPS. Функція Аварійна виписка Рахунків дозволяє одним натисненням усі відкриті замовлення перевести в стан РАХУНОК і відправити їх на друк. З термопринтера вийде стрічка Рахунків, відсортована по офіціантах і номерах столів (щоб в темряві легше розібратися де чий рахунок)

МОДИФІКАТОР ПОВІДОМЛЕНЬ
Є можливість “прикріпити” повідомлення як до конкретної позиції в замовленні, так і до усього замовлення цілком. Повідомлення можуть бути вибрані із заздалегідь сформованого списку повідомлень (список формується модифікатором повідомлень) або набрані на клавіатурі

РОЗДІЛЬНИК
Для сушистов дуже корисна функція. Вона призначена для можливості компонування декількох блюд на одній тарілці і дозволяє офіціантові набрати замовлення так, щоб кухару було зрозуміло як розкласти продукцію по тарілках.

РОЗДІЛЕННЯ РАХУНКУ
Іноді Клієнти просять розділити загальне Замовлення на декілька Рахунків (кожен платить сам за себе). Для цього в програмі передбачена можливість при виписці Рахунку розбити його вміст на декілька частин (секцій). При цьому сформовані офіціантом секції Рахунку на друк виводяться окремо, а в програмі Замовлення залишається цiлим.

ПЕРЕНЕСЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ НА ІНШИЙ СТІЛ
Ця функція згодиться, якщо Клієнти пересідають на інший столик і в програмі треба змінити номер столу у відкритому на них замовленні

ПЕРЕДАЧА ЗАМОВЛЕННЯ ІНШОМУ ОФІЦІАНТОВІ
Для того, щоб передати відкрите замовлення іншому офіціантові програма вимагає ідентифікацію адміністратора (бармена), який ініціює процес передачі замовлення, і ідентифікацію того офіціанта, якому буде передано відкрите замовлення

Як правило в кафе або ресторані кухню і алкоголь, з метою оптимізації податкового обліку, ведуть два суб’єкти:

1. акцiзний товар (алкоголь і пиво) реалізує підприємство (підприємець) на загальній схемі оподаткування (на підприємстві оформлені ліцензії і фіскальний реєстратор, через який реалізується акцiзний товар)
2. решта меню реалізує підприємець на спрощеній схемі оподаткування через свій фіскальний реєстратор (щоб піти далі від ведення податкового товарного обліку при виробництві продукції та ПДВ)

Для реалізації цієї схеми в програмі передбачено розділення товару за ознакою “акцiзний” в картці товару в БЭК-ОФІСІ, а фронт-офіс ТРАКТIРЪ може розділяти за цією ознакою замовлення клієнта: при оплаті замовлення акцизний товар вирушає на перший фіскальний реєстратор (підприємство), а неакцизний – на другий фіскальний реєстратор (підприємець).
Рахунок клієнт при цьому отримує загальний.

“Сенсорна клавіатура” або Сенсорний графічний режим – основний інтерфейс модуля TAVERN. Він представляє з себе набір панелей з графічними кнопками, що означають певний товар. У свою чергу сама така кнопка є інтерактивним графічним об’єктом, усередині якого можна викликати контекстну форму-калькулятор і в якій відображаються не лише реквізити товару, але і вибрана офіціантом кількість.

На одній сторінці розташовуються 30 таких графічних кнопок (5х6)
У кожному розділі меню знаходиться 3 таких сторінок з кнопками
У одному меню міститься 12 таких розділів
Таких меню у програми два
Разом: 2 меню х 12 розділів х 3 сторінки х 30 графічних кнопки =2160 найменувань

Відповідно розташовувати найменування в такій структурі Ви можете як Вам зручніше (зазвичай меню програмують в тому ж вигляді, як воно виглядає в друкарському варіанті).

Для програмування розташування товарів на графічних кнопках можна використати як модуль TAVERN (меню Управління БД – Налаштування сенсорної клавіатури)так і Модуль управління RRC Manager.

У Мобільному модулі офіціанта для Android RRC Waiter меню розташовується точно так, як і в модулі TAVERN

У меню Налаштування Сервера модуля TAVERN є розділ “Повноваження картки Адміністратора”.

Для магнітної картки СУПЕР_АДМИIНIСТРАТОР там встановлюються 2 ознаки:

– ознака “дозволити видалення товару з робочого замовлення” дозволяє магнітній картці СУПЕР_АДМIНIСТРАТОР (картці, зареєстрованій на користувачі з правами тип 3 :ДИРЕКТОР ) видаляти товар із створеного замовлення (Замовлення вже роздруковане на кухні). При цьому програма на кухні роздруковує документ “Відміна в замовленні”.

– ознака “дозволити відміну Рахунків (Відкат) і введення довільних знижок” дає можливість магнітній картці СУПЕР_АДМIНIСТРАТОР творити всякі неподобства із вже виписаними рахунками (відмінити стан Рахунок, зробити знижку і знову виписати Рахунок) або при оплаті замовлення вводити будь-які знижки від 0 до 100%.

Варто відмітити, що усі вищеописані неподобства, вироблювані магнітною карткою СУПЕР_АДМIНIСТРАТОР записуються програмою в спеціальній Таблиці Видалень (подивитися можна в модулі RRC Manager). Це на той випадок якщо Власник віддав картку кому-небудь “покермувати” своїм закладом.

Включення-відключення цих ознак означає життя-смерть для самого поняття “Магнітна картка СУПЕР_АДМІНІСТРАТОР” у Вашому закладі.

Як приклад : у деяких наших клієнтів – у великих закладах, де декілька власників або довірених осіб, картка СУПЕР_АДМІНІСТРАТОР відключена. Там НІХТО і НІЧОГО видалити із замовлення або відкотити Рахунок, щоб погратися знижками, не може. Офіціанти пишуть пояснювальні і врегулювання усіх реальних відмов і відмін робить Оператор, який веде облік за допомогою спеціального документу “Коригування продажів”. програма ж або автоматично проводить повернення (у бармена закінчилося пиво, а його вже пробили), або списання вартості (клієнт відмовився платити за холодну котлету). Насправді така організація дисциплінує персонал і у великому цілодобовому закладі в середньому реальних відмов – одна в добу.

Але для закладу, де один власник – картка СУПЕР_АДМІНІСТРАТОР дуже зручна штука.

У RestoMarket є додатковий хмарний сервіс I – SMART: Інтерактивний сервіс виклику персоналу і зворотного зв’язку.

Сервіс працює в двох напрямах:

  • Зворотний зв’язок від кухні КУХНЯ-ОФІЦІАНТ: кухар зчитує сканером штрихкод із зустрічної смуги або в Android-додатку на планшеті вибирає виготовлене замовлення і повідомлення про готовність блюда надходить офіціантові в Telegram-BOT @RestoMarketBOT
  • Виклик офіціанта Клієнтами СТІЛ-ОФІЦІАНТ: Клієнти сканують за допомогою смартфону QR- коды, розміщені у них на столику із зашифрованими в них повідомленнями і офіціант отримує повідомлення в Telegram-BOT @RestoMarketBOT, а Клієнт на своєму смартфоні отримує інтерактивну форму для зворотного зв’язку (можливість залишити відгук в соцсетях з #хэштегом закладу або поскаржитися власникові закладу, відправивши повідомлення на e-mail)

Для того, щоб наочно подивитися як працює інтерактивний хмарний сервіс виклику персоналу і зворотного зв’язку I – SMART треба знайти в Telegram Бота по посиланню: @RestoMarketBOT, зареєструватися в нім ( код закладу : test, код офіціанта : будь-яке число 1 – 999 ). Після цього можна сканувати нижче розташований тестовий QR- код, і Ви отримаєте повідомлення в Telegram від @RestoMarketBOT

I-Smart: интерактивный облачный сервис вызова персонала
I-Smart: интерактивный облачный сервис вызова персонала
Фронт-офіс ТРАКТIРЪ дозволяє створювати, зберігати і обробляти ПОПЕРЕДНІ ЗАЯВКИ на банкети. При створенні ЗАЯВКИ програма роздрукує два документи: “Специфікацію” блюд для шеф-кухаря і “Попередній Рахунок” для Клієнта (для роздруку Попереднього Рахунку програма зажадає пароль Адміністратора)
ЗАЯВКИ зберігаються в списку попередніх заявок і можуть у будь-кому змінені і роздруковані.
У момент початку банкету відповідна ЗАЯВКА дістається зі списку попередніх заявок і з неї створюється звичайний ЗАМОВЛЕННЯ. Далі як завжди.
Режим Доставка призначений для організації збору замовлень оператором служби доставки (по телефону або завантаження з сайту), формування пакету документів експедиторові.

У режимі Доставка замовлення відразу переводиться в стан “Рахунок”. Роздруковуються “Замовлення” по цехах, “Рахунок” клієнтові і “Картка Доставки” з даними клієнта і часом, в який має бути доставлене замовлення (для постачальника).
Цей режим може використовуватися паралельно з обслуговуванням Клієнтів в залі ресторану.

При формуванні замовлення на доставку програма по номеру дисконтної картки може підтягувати телефони і адресу клієнта з бази даних.
Вартість доставки може включатися в рахунок автоматично, з можливістю коригування цієї суми оператором доставки, і є можливість автоматичного відключення вартості доставки досягши певної суми замовлення.

Після прибуття експедитора з маршруту і здачі грошей замовлення, в звичайному порядку, переводиться в стан “ОПЛАТА”

Включення і налаштування режиму Доставка

Доставка в модулі ТРАКТIРЪ стає активною тільки на терміналі, номер якого вказаний в меню “Налаштування” – “Налаштування Сервера” в рамці “модуль Доставки”. Там же треба виставити час виконання замовлення в хвилинах – цей час, який відводиться на приготування і доставку замовлення і друкується в усіх “Замовленнях” і в “Картці Доставки” для експедитора.

Якщо є необхідність додавати до вартості замовлення вартість його доставки, то в БЭК-ОФІСІ необхідно створити товар (вид товару – послуга), назвати його наприклад “Доставка замовлення”, призначити йому ціну. У модулі TAVERN у меню “Налаштування” – “Знижки/Націнки” включити націнку на доставку, прив’язати до неї код створеного товару “Доставка замовлення” і виставити суму замовлення, від якої доставка стає безкоштовною.

Якщо паралельно з оператором доставки в закладі обслуговуються “живі” клієнти, і у офіціантів в Налаштуваннях Сервера включена опція “реєструвати замовлення тільки через магнітну карту”, то щоб оператор доставки зміг працювати без картки, необхідно йому присвоїти в меню “Персонал” права “Оператор”

Тепер нашому операторові доставки доступний вихід в режим Доставки як перед набором замовлення (через кнопку Замовлення), так і після набору замовлення (кнопка Доставка). Кому як зручніше спілкуватися з клієнтом

Ресторанна програма RestoMarket має зовнішній інтерфейс (API), який дозволяє програмним системам готелів будь-якого розробника підключитися до ресторанної бази даних RestoMarket і перевести вибране відкрите замовлення в стані “РАХУНОК” в стан “СПЛАЧЕНИЙ”, при цьому в RestoMarket замовлення буде закрито з видом оплати “ГОТЕЛЬ”, а програмна система готелю вартість цього замовлення може виставити клієнтовi при його розрахунку.

Клієнтам готелю також можна роздавати дисконтні картки ресторану, вартість замовлень по цих картках передаватиметься в програму для готелю з урахуванням знижки.

Детальний опис API тут

У RestoMarket існує http -интерфейс, метою якого являється забезпечення взаємодії фронт-офисного модуля TAVERN і Електронним Меню для відвідувачів закладу громадського харчування (будь-якої зовнішньої вэб-страницы або .NET-додатка, працюючих по протоколу http)

Інтерфейс забезпечує команду передачі замовлення Клиента в обробку безпосередньо з вэб-страницы (автоматичне створення нового замовлення на фронт-офисном модулі і роздрук “Замовлення” відповідно до ознаки локалізації : бар і три кухні) а так само отримання вэб-страницей за запитом актуального довідника меню з сервера ресторанного модуля.

Обмін даними між Вашою вэб-страницей або .NET-додатком, на яких реалізовано Електронне меню відбувається за допомогою звичайних http -запросов

Детальний опис інтерфейсу Тут

Фронт-офисный модуль RestoMarket має зовнішній інтерфейс (API), підключиться до API може БУДЬ-ЯКИЙ Windows-додаток, в т.ч. БУДЬ-ЯКА Конфігурація для платформ 1С:Предприятие 7.7 або 1С:Бухгалтерия 8.х та BAS 8.х (BAF), таким чином бэк-офiсом (програмою, в якій ведеться товарний облік закладу) може виступати програмний продукт БУДЬ-ЯКОГО розробника.

Зовнішня облікова програма через наш інтерфейс (API) може взаємодіє з фронт-офисным модулем RestoMarket в трьох напрямах: Експорт на фронт-офіс довідника меню, Експорт Дисконтної програми (довідник дисконтних карт і умови спрацьовування знижок) і Імпорт в облікову програму таблиці продажів з фронт-офиса.

Детальний опис API тут

Модуль 'Мобільний офіціант'

установка, налаштування і функціонал додатка для Android
Клієнтський додаток (модуль “RRC Waiter”) знаходиться у вільному доступі і, у відповідність з умовами ліцензування, может бути встановлен на необхідну Вам кількість пристроїв з ОС Android без обмежень.

1. Завантажити на пристрій інсталяційний файл menu.apk
параметри пристрою : Android 4.0 і вище, мінімальна сторона екрану 480dp
перед установкою в меню “Безпека” або “Екран блокування і захист” треба дозволити установку додатків з інших джерел, окрім Google Play
тепер можна встановлювати додаток

2. Для запуску додатка в демонстраційному режимі натисніть кнопку Демо .

3. Для перекладу додатка в робочий режим необхідно в налаштуваннях ввести коректну IP- адресу http-сервера закладу.

4. При з’єднанні з http -сервером закладу додаток запросить у Вас вибрати офіціанта і ввести його пароль, який необхідно заздалегідь створити в модулі ТРАКТIРЪ у меню “Настройка”-“Официанты”

Інструкцію модуля “RRC Waiter” для офіціанта можна завантажити тут

P.S. Якщо на на екрані Вашого пристрою розмір шрифту написів на кнопках занадто великий або малий, то слід повернутися до стандартних налаштувань системних шрифтів Android

Інструкція користувача мобільного модуля офіціанта

1. Вхід-вихід, стан програми
Для входу в програму натисніть кнопку [ ВХІД ], виберіть користувача зі списку і введіть пароль – програма відкриється під вибраним користувачем. При згортанні вікна програми (наприклад, кнопка “Назад” на Android- пристрої) програма не видаляється з пам’яті Android- пристрою, а переміщається в Стек, відповідно зберігаються усі дані, введені користувачем (ім’я користувача, набране замовлення і так далі). Тому для повного виходу з програми її необхідно видалити із Стека.

2. Підбір замовлення

мобильный официант
У лівій частині основного вікна програми розташовані кнопки вибору панелей і розділів меню, із допомогою яких здійснюється навігація по Вашому меню .Розділи Меню, Панелі Меню і Кнопки Найменувань розташовуються так само, як на стаціонарному модулі “RRC Tрактiръ”, з тією лише різницею що у Android- пристрою є окрім горизонтального розташування екрану ще і вертикальне – в цьому випадку Кнопки Найменувань розташовані вертикально 3 рядами.
Кнопка [ — ] додає Роздільник в замовлення, Кнопка [ Find ] призначена для швидкого пошуку Найменування по декількох символах.

3. Коригування замовлення

мобильный официант
Кнопки Найменувань реагують на коротке і довге натиснення. Коротке натиснення додає в замовлення 1 еденицу Найменування, довге натиснення відкриває Вікно Коригування, за допомогою якого можна : додавати будь-скiльки, в т.ч. дробова кількість – кнопка [ Dec ], додавати до Найменування повідомлення зі списку повідомлень – коротке натиснення на кнопку [ Msg ], набрати власне повідомлення – довге натиснення на кнопку [ Msg ], видалити раніше набрані дані – кнопка [ Del ], кнопка [ + ] – виконавча.

4. Створення замовлення

мобильный официант
Кнопка [ ЗАМОВЛЕННЯ ] відкриває вікно для перегляду, редагування (при натисненні на елемент списку відкривається Вікно Коригування) і створення Замовлення. При створенні Замовлення програма запропонує ввести номер столу. Якщо на цьому столі існують відкриті замовлення – програма запропонує створити Нове Замовлення або Дозамовлення до існуючого Замовлення. Ваше Замовлення буде відправлено на сервер по WiFi.

5. Перегляд і зміна стану відкритих замовлень

мобильный официант
Через декілька секунд після відправки Замовлення, оброблене сервером Замовлення стає доступним для перегляду і редагування на Android-пристрої. Кнопка [ СТОЛИ ] відкриває список відкритих Замовлень. При натисненні на елемент списку відкриється Вікно Замовлення, в якому можна переглядати Замовлення. Кнопка [ РАХУНОК ] переводить Замовлення в стан Рахунок, при цьому сервер відправить Рахунок на принтер. Якщо у клієнта є дисконтна картка, то перед відправкою Рахунку офіціант може її відсканувати. Кнопка [ Дозаказ ] переходить до створення Дозаказа ( програма запам’ятовує номер основного Замовлення і відкриває вікно для набору Дозаказа до основного Замовлення).

Cкачать Інструкцію модуля офіціантаможна тут

Краткий обзор модуля 'RRC Waiter'

Електронне меню для фастфуду

модуль для закладів швидкого харчування
Клієнтський додаток (модуль “RRC Fastfood”) знаходиться у вільному доступі і, у відповідність з умовами ліцензування, может бути встановлен на необхідну Вам кількість пристроїв з ОС Android без обмежень.

1. Завантажити на пристрій настановний файл fast.apk
параметри пристрою : Android 4.0 і вище, модуль “RRC Fastfood” розгортається на екранах з різною щільністю і з дозволом від 480х800 dpi і до FullHD 1920х1200 dpi. (діагональ екрану від 4″ до 22″)
перед установкою в меню “Безпека” або “Екран блокування і захист” треба дозволити установку додатків з інших джерел, окрім Google Play
тепер можна встановлювати додаток

2. Для запуску додатка в демонстраційному режимі натисніть кнопку Демо.

3. Якщо на Вашому екрані шрифти елементів і розміри картинок відображаються не досить пропорційно, видалите програму із стека (оперативній пам’яті) Android і при наступному вході зайдіть в “Налаштування”, де можна змінити відповідні розміри

4. Для переводу додатка в робочий режим необхідно в “Налаштуваннях підключення до сервера” ввести коректну IP-адресу http -сервера закладу і змінити номер терміналу, якщо цей планшет в закладі не один.

ЕЛЕКТРОННЕ МЕНЮ ДЛЯ ВІДВІДУВАЧІВ ЗАКЛАДІВ ШВИДКОГО ХАРЧУВАННЯ

Модуль ‘FASTFOOD’
дозволяє власникові закладу швидкого харчування замінити роботу декількох касових місць – тепер Вам в залі буде потрібний усього лише один касир тільки для прийому оплати, оскільки клієнти самостійно створюють свої замовлення на планшетах, розміщених Вами в залі.

Як працює програма:

Ваші відвідувачі набирають на планшеті своє замовлення і їм термопринтер роздруковує Рахунок для оплати замовлення.
Касир сканує штрихкод на Рахунку, розраховує Клієнта і натискає кнопку “Оплата”.
При закрытии Счёта Клиенту распечатывается чек (фискальный или нефискальный) и на месте раздачи заказов печатаются «встречки» персоналу для выдачи заказов.

Краткий обзор модуля 'RRC Fastfood'

Багаторівнева калькуляція виробництва

напівфабрикати, облік розливного алкоголю і інвентаризації
Конфігурація дозволяє побудувати облік в закладі громадського харчування, використовуючи декілька рівнів вкладеності напівфабрикатів.

Для побудови калькуляції у Картці товару існують реквізити:

Вид товару: У програмі будь-який товар може бути трьох видів: ТОВАР – що купили, то і продали, ВИРОБНИЦТВО – складається з інших товарів (це і продукція і напівфабрикати) і ПОСЛУГА – товар, у якого ніколи немає залишків.
Вид товару ВИРОБНИЦТВО дозволяє створити калькуляцію для такого товару (заповнити довідник Склад Товару)

Локалізація: Сировина для виробництва різних продуктів може знаходиться на різних складах, тому програмі треба знати з якого складу списати сировину і на який склад оприбутковувати продукцію. Для цього служить реквізит Локалізація в Картці Товару. Він означає по якому складу списувати сировину (іншими словами – куди друкувати зустрічну “смугу” – на бар, кухню або мангал)

Як працює:

Припустимо у нас існують в Довіднику Товарів :
– пляшка Боржомі (вид=ТОВАР, локалізація=БАР)
– блюдо “М’ясо під соусом” (вид=ВИРОБНИЦТВО, локалізація=КУХНЯ)
– блюдо “Салат Оливье” (вид=ВИРОБНИЦТВО, локалізація=КУХНЯ)
– п/ф “Соус Фірмовий” (вид=ВИРОБНИЦТВО, локалізація не вказана)
– різна сировина (м’ясо, картопля, томати, огірки і ін.) (вид=ТОВАР, локалізація не вказана),
і у нас заповнені калькуляції для М’яса, Олів’є і Соусу – що з чого складається. Соус – це напівфабрикат, сам складається з помідорів, і входить до складу нашого М’яса. Локалізація на п/ф і сировині не має значення, оскільки вони не беруть участь в реалізації

Ми продали наше Боржомі, М’ясо і Оливье (по складу БАР) і в програмі закриватимемо продажі за цю зміну. Програма бачить наші продажі і створює Документ ДневнойОтчет (по складу БАР, час док. 23:00) в якому є Боржомі, М’ясо і Оливье. Програма бачить що М’ясо і Оливье є ВИРОБНИЦТВОМ, у них одна локалізація=КУХНЯ і на підставі цього програма створює Документ ЛимитноЗаборнаяВедомость (произв.склад – КУХНЯ, склад продукції – БАР, час док. 22:59). цей документ назвемо материнська ЛЗВ, у ній натискаємо кнопку Калькуляція, програма підтягує в документ ингридиенты наших блюд, в т.ч. наш п/ф Соус. Програма і сама бачить, що в материнською ЛЗВ є присутнім п/ф і пропонує нам створити для нього дочірню ЛЗВ. Погоджуємося і отримуємо дочку (произв.склад – КУХНЯ, склад продукції – КУХНЯ, час док. 22:58). вона містить тільки наш Соус. натискаємо кнопку Калькуляція, програма підтягує ингридиенты Соусу і ніяких питань більше не задає оскільки вона бачить у складі соусу тільки товари.

На виході маємо (по хронології) три документи:
22:58 дочірня ЛЗВ (произв.склад – КУХНЯ, склад продукції – КУХНЯ) – вона нам збере наш Соус на складi КУХНЯ
22:59 материнська ЛЗВ (произв.склад – КУХНЯ, склад продукції – БАР) – вона нам збере наші М’ясо і Оливье і оприбутковує їх на складi БАР
23:00 Денний Звіт (склад ПАНІВ) – спише із складу БАР Боржомі, М’ясо і Оливье.

Як Ви зрозуміли окрім дочки можуть бути внучки, правнучки і так далі
і виробничих складів може бути не один (бар і три кухні)

Калькуляция производства в "Restaurant Retail Control"

Питання полягає в тому як порахувати кухню, коли там постійно є заготівлі-напівфабрикати.
Наприклад у нас є суширесторан, в якому кухар заздалегідь варить рис на наступну зміну.

Якщо Ви настроїли облік з напівфабрикатами (вкладена калькуляція) то в програмі завжди є актуальна закупівельна вартість будь-якого напівфабрикату (програма її обчислює з поточної закупівельної вартості ингридиентов). Таким чином у програми є вартість сировини, калькуляція напівфабрикату і закупівельна вартість напівфабрикату.

Порахуємо нашу кухню з “вареним рисом”.

Формуємо і заповнюємо залишками документ Інвентаризація, знімаємо залишки і розносимо в Інвентаризацію як є: “сирий рис” – недостача, “варений рис” – надлишки. Проводимо Інвентаризацію. Вона спише “сирий” і оприбуткує “варений”. Якщо рис ніхто не вкрав, то сума нашої Інвентаризації дорівнює нулю, оскільки вартість сировини = вартості напівфабрикату.
Але нам на залишках оприбуткований напівфабрикат не потрібний, тому що програма завжди створює напівфабрикати в необхідній для виробництва кількості, таким чином, на залишках напівфабрикати не затримуються. Іншими словами на залишках нам потрібний тільки “сирий рис”.
Для того, щоб автоматично розкласти оприбутковані Інвентаризацією напівфабрикати на їх ингридиенты, вводимо на підставі нашої Інвентаризації документ “Обвалка”. Документ автоматично заповниться з Інвентаризації виключно напівфабрикатами. натискаємо кнопку Розрахунок, документ підтягує калькуляцію нашого “вареного рису” і при проведенні списує його, а на залишки прибуткує відповідну кількість “сирого рису”.

Якщо у Вас налагоджена пряма калькуляція без напівфабрикатів, то варто їх створити тільки заради інвентаризації. єдина незручність в тому що Вам потрібна буде актуальна закупівельна вартість напівфабрикатів і її доведеться розрахувати самостійно, тому як напівфабрикати у виробництві не беруть участь і програма в цьому випадку її не обчислює.

Варіантів як продати порцію алкоголю (наприклад 100г), коли на прихід приходить алкоголь в різній тарі (та ж горілка, але то 0.5л, то 0.7л) насправді багато. Ви їх і самі можете придумати в діапазоні від “прибуткувати відразу порціями” до “продавати в літрах”

Ми покажемо самий просунутий спосіб, який дозволяє :

– продавати розливний алкоголь порціями (так зручніше офіціантам)
– продавати той же алкоголь відразу “пляшкою” (причому ціна “пляшкою” може бути інша, чим та ж кількість порціями)
– прибуткувати алкоголь в тій тарі як є
– залишки алкоголю в програмі враховуються в літрах (так зручніше рахувати бар)
– дозволяє власникові закладу вимагати з бармена наливати клієнтам не 98 а 100 мл (у програму можна закласти автоматичне списання – налив 100, програма списала із залишків 102 мл)
і усе це можна зробити при мінімальних витратах часу бухгалтера при оприбутковуванні алкоголю і закритті продажів, оскільки ці усі рухи по перекладу з однієї одиниці виміру в іншу програма Restaurant Retail Control робить автоматично.

Побудова обліку

1. На кожне найменування необхідно завести мінімум три Картки Товару (наприклад горілка Хортиця може приходити до нас в двох бутытках по 0.5 і по 0.7) :
– “Горілка Хортиця бут 0.5л” (Вид=ВИРОБНИЦТВО, Локалізація=БАР) – назвемо цю картку ПЛЯШКА 0.5
– “Горілка Хортиця бут 0.7л” (Вид=ВИРОБНИЦТВО, Локалізація=БАР) – назвемо цю картку ПЛЯШКА 0.7
– “Горілка Хортиця 100 мл” (Вид=ВИРОБНИЦТВО, Локалізація=БАР) – назвемо цю картку ПОРЦІЯ.
– “Горілка Хортиця ЛІТР” (Вид=ТОВАР, Локалізація не вказана) – назвемо цю картку ЛІТРАЖ

2. Калькуляція (Склад Товару) для наших найменувань, що мають Вигляд=ВИРОБНИЦТВО має бути така:
– ПЛЯШКА 0.5 складається з ЛІТРАЖУ у кількості 0.500
– ПЛЯШКА 0.7 складається з ЛІТРАЖУ у кількості 0.700
– ПОРЦІЯ складається з ЛІТРАЖУ у кількості 0.100

– ПЛЯШКА 0.5 і ПЛЯШКА 0.7 відповідно: Закупівельну ціну програма отримає з Вашого приходу, Роздрібну ціну призначаєте Ви (для можливості продажу “пляшкою”, причому ціна “пляшкою” може бути інша, чим та ж кількість “порціями”)
– ПОРЦІЯ: Закупівельну вартість порції програма обчислює сама (виходячи із закладеної на порцію калькуляції). Роздрібну ціну призначаєте Ви.
– ЛІТРАЖ: Закупівельну вартість 1 літра програма обчислює сама (виходячи з калькуляцій, закладених на ПЛЯШКИ). Роздрібної ціни немає (не має сенсу)

Прихід

У нашому прикладі в документі “Прибуткова накладна” може бути і ПЛЯШКА 0.5 і ПЛЯШКА 0.7 одночасно. Проводимо документ і на його основі вводимо документ “Обвалка”, в документ автоматично підтягуються наші пляшки, ставимо галочку “формувати закупівельну ціну на вихідний продукт”, натискаємо кнопку “Розрахунок”, в документ підтягується калькуляція наших пляшок і розраховується вартість вартість літражу. Проводимо документ.
В результаті документ “Обвалка” автоматично розрахував закупівельну вартість і поставив на прихід ЛІТРАЖ і списав ПЛЯШКИ. На залишках тепер числиться тільки ЛІТРАЖ

Реалізація

На сенсорну панель для офіціантів виводяться ПОРЦІЯ і за бажання ПЛЯШКА 0.5 і ПЛЯШКА 0.7 вони їх і натискають.
При закритті продажів програма автоматично створює документ “Денний Звіт” (у нім все що продавалося за зміну) і документ “Лімітно-забирна Відомість”, в якому є наші ПОРЦІЯ і ПЛЯШКИ (програма бачить, що продані ПОРЦІЯ і ПЛЯШКИ мають Вигляд=ВИРОБНИЦТВО). натискаємо кнопку “Калькуляція”, в документ підтягується калькуляція наших пляшок і порцій. Проводимо документ. Документ списав відповідну кількість ЛІТРАЖУ і поставив на прихід кількість проданих ПОРЦІЙ і ПЛЯШОК, яка списується документом “Денний Звіт”

НАССР (аналіз ризиків і критичні контрольні точки) – це концепція, що передбачає систематичну ідентифікацію, оцінку і управління небезпечними чинниками, що істотно впливають на безпеку продукції. Її мета відвертання ризиків на більше ранньому етапі виробництва

Що дає Вам НАССР:

  • підвищення довіри клієнтів до Вашого закладу
  • зниження числа рекламацій за рахунок стабільної якості
  • створення репутації закладу з якісним і безпечним меню
  • підвищення інвестиційної привабливості Вашого бізнесу

Один з принципів НАССР – це створення документації і ведення обліку для дослідження сировини і готової продукції

що робить програма RestoMarket

  • попартионный облік сировини, що входить, кожна партія має свій термін придатності
  • списання партій за принципом FEFO (по терміну придатності)
  • дослідження рухів і залишків кожної партії
  • можливість автоматичного роздруку етикеток з терміном придатності

сервіс On - Line моніторингу

контроль 24/7 прямо з мобільного пристрою
Тепер, де б Ви не знаходилися, можна прямо з Вашого мобільного телефону бачити стан каси, усі поточні продажі, чеки, стан замовлень, кому і які знижки надаються Вашим персоналом, а також переглядати таблицю видалень.

Для роботи сервісу не має значення виробник або операційна система Вашого смартфону ( Android, iOS або Windows), сервіс працює через звичайний браузер.

Для ознайомлення з роботою сервісу досить в адресному рядку браузеру Вашого телефону набрати m.restomarket.com.ua і ввести

(тестові сервери доступні тільки в робочий час)

Сервис on-line мониторинга торговых точек и заведений RRC-manager
Сервис on-line мониторинга торговых точек и заведений RRC-manager

Дисконтні карти, знижки, націнки

налаштування Дисконтної програми
Дисконтні карти для Моментальної знижки (карти, які перераховують чек покупця) в RestoMarket можуть бути двох типів: Накопичувальні карти у розрізі товарних категорій і карти з Фіксованою знижкою однаковою для усіх товарних категорій

Накопичувальні карти можуть працювати в трьох вимірах: у розрізі товарних груп (Категорія Знижки Товару) у розрізі накопичення сум покупок на карті, і в розрізі обмеження часу накопичення. Для накопичувальної системи знижок у бэк-офисе в довіднику Виды Дисконтних карт необхідно створити Умови, по яких дисконтна карта повинна перерахувати чек покупця для кожної товарної категорії і для кожного ступеня накопичення на карті. Детальніше про налаштування накопичувальних дисконтних карт – тут

Для дисконтних карт з Фіксованою знижкою необхідно просто вказати відсоток, по якому буде перерахований чек покупця.

Детальніше про формат штрихкода для дисконтних карт – тут

Дисконтні карти в Restaurant Retail Control можуть бути бонусними: це коли на дисконтній карті накопичуються бонуси у вигляді певного відсотка від суми покупок по карті.

Списання накопичених бонусів може бути реалізовано двома варіантами:

Варіант 1: Касир на запит покупця сканує Бонусну карту та створює в касовій програмі Електронний ваучер, який при закритті чека перерахує його вартість з урахуванням списаних бонусів.

Варіант 2: Електронний ваучер, який може створити за допомогою спеціального програмного забезпечення тільки покупець, і цей Електронний ваучер повинен перерахувати вартість чека в Касовій програмі без участі касира.

У “RestoMarket” для цього є Telegram – BOT по імені @dscntbot, який використовуючи реєстрацію покупця в мессенджере Telegram, здійснює прив’язку дисконтної карти до аккаунта покупця і здійснює функції перевірки балансу нарахованих бонусів і обміну бонусів на Електронний ваучер і доставку ваучера в касовую програму і ініціалізацію перерахунку чека покупця без участі касира.

RestoMarketBOT - бонусные накопительные дисконтные карты
RestoMarketBOT - бонусные накопительные дисконтные карты
RestoMarketBOT - бонусные накопительные дисконтные карты
RestoMarketBOT - бонусные накопительные дисконтные карты
Мы створили Telegram- Бота @dkartbot для того, щоб нашим клієнтам було легше притягати відвідувачів на торгову точку.

На відміну від Ваших конкурентів, у Вас є можливість “затягнути” до себе на торгову точку більше відвідувачів, запропонувавши їм прямо на вході самим створити у себе в мобільному пристрої дисконтну карту з невеликою знижкою. І не сумнівайтеся, вони обов’язково це оцінять і ще не раз до Вас повернуться.

Для цього необхідно:

  • у довіднику “Виды Дисконтнх Карт” створити новий вид карти (наприклад telegram) і прописати в нім умови і розміри знижок. Вибрати в довіднику “Дисконтні Карти” одну з перших 10 карт (чи створити карту з номером 0) і призначити цій карті цей вид telegram. 2 останніх цифри цього штрихкода – це КОД. (наприклад дисконтна карта з номером 0 має штрихкод 2000000000008, Ваш КОД = 08)
  • розмістити на вході плакат або стикер з адресою бота в мессенджере Telegram: @dkartbot, з отриманим Кодом, а так само з розміром майбутньої знижки. Викачати готовий плакат можна тут: у форматі А3, у форматі А4

Тепер Ваші відвідувачі прямо на вході зможуть за допомогою Telegram- Бота створити собі дисконтну карту, яка перерахує чек (замовлення) за запрограмованими Вами умовами.

І, таки так, це абсолютно беcплатно.

Telegram-BOT @dkartbot для RestoMarket
У модулі MINIMARKET можна включити фіксовану % знижку, що спрацьовує від певної суми чека
наприклад 2% від 500 грн
як тільки сума чека перевищить 500 грн, чек буде перерахований (зі знижкою 2%).
Знижка працює без участі касира, автоматом. Єдиний недолік – немає розділення в розрізі товарних груп (але для цього є Дисконтні карти)
У ресторанному модулі TAVERN існує два види націнок :

1. ВІДСОТОК від суми замовлення

Якщо Рахунок виписує офіціант, то ця націнка автоматично додається до суми замовлення у момент виписки Рахунку. Виглядає в Рахунку клієнта як додатковий рядок “Обслуговування Х% ……ХХ. ХХ”.
Якщо рахунок виписує адміністратор, програма запитає робити націнку або ні.

2. Фіксована ПОСЛУГА з кількості гостей

Наприклад, плата за музичне обслуговування.
Спочатку в БЭК-ОФІСІ створюється товар (вид товара- послуга) і йому призначається ціна.
Якщо включити цю націнку, то при створенні замовлення (і/або дозаказа) програма проситиме кількість гостей, а при виписці Рахунку цей товар автоматично додасться до Рахунку в кількості = кількості гостей.

А так само знижки:

Фіксована % знижка, що спрацьовує від певної суми замовлення

У модулі ТРАКТIРЪ можна включити фіксовану % знижку, що спрацьовує від певної суми замовлення
наприклад 2% від 500 грн
При виписці Рахунку, якщо сума замовлення перевищить 500 грн, Рахунок буде перерахований (зі знижкою 2%).
Знижка працює без участі адміністратора (бармена), автоматично. Єдиний недолік – немає розділення в розрізі товарних груп (але для цього є Дисконтні карти)

Оперативна знижка в % від суми замовлення

Цю знижку може зробити тільки власник закладу за допомогою карти СУПЕР_АДМIНIСТРАТОР (чи адміністратор якщо такі права надані власником). Знижку можна ввести перед випискою рахунку або при оплаті замовлення.

Це питання постане перед Вами, коли Ви захочете використати дисконтні карти

Іноді в закладі треба всього декілька карт для внутрішнього користування – в цьому випадку простіше використати Proximity картки через считыватель карт офіціантів. Програма розпізнає їх як дисконтні, просто номер карти треба запрограмувати в довіднику дисконтних карт в обліковій програмі

Зовсім інший варіант впровадження карт для Клієнтів, в цьому випадку карт треба багато (сотні і тисячі штук), а Proximity картки дорогі.
Оптимальний варіант: Пластикові дисконтні карти з нанесенними на них індівідуальними штрихкодами – замовити наклад карт у рекламників (у них є устаткування для цього) і придбати недорогий сканер штрихкодiв.

Для штрихкодів використовується найпоширеніший формат EAN13, в цьому форматі спеціальна обробка в обліковій програмі самостійно їх може генерувати у базі даних : для цього треба задати тільки номер першої і останньої карти.
Для виготовлення серії карт, рекламній фірмі (яка їх друкуватиме ) знадобляться наступні дані:

Перші дві цифри штрих-коду “20” – це префікс штрихкоду.
П’ять ціфр- номер серії
П’ять ціфр- порядковий номер карти
остання (13-а) цифра – контрольна цифра, її комп’ютер визначить сам

НАПРИКЛАД
========================================
формат EAN13, серія 00000, 1000 карт:
Штрихкод першої карти: 20 00000 00001 K
Штрихкод 1000-ї карти: 20 00000 01000 K
========================================

Накопичувальні дисконтні карти в RestoMarket можуть працювати в трьох вимірах: у розрізі товарних груп (Категорія Знижки Товару) у розрізі накопичення сум покупок на карті, і в розрізі обмеження часу накопичення.

Нижче показано як запрограмувати дисконтні карти в розрізі товарів і накопичення для двох сегментів покупців (розробимо систему знижок “для піонерів” і “для пенсіонерів”).

А. Підготовка товарних груп.

Категорія Знижки Товару – це як політична партія для товарів – вони в неї можуть вступати або не вступати. Спочатку відкриваємо Довідник “КатегорияСкидкиТовара” і створимо там дві категорії “ХЛІБ” і “АЛКОГОЛЬ”. таким чином усі товари можуть розділитися на три групи “ХЛІБ”, “АЛКОГОЛЬ” і “УСЕ ІНШЕ”.
У Довіднику “Товари” в Картці Товару є реквізит Категорія Знижки. туди треба вибрати для хліба “ХЛІБ”, для горілки “” АЛКОГОЛЬ”. у інших товарів реквізит повинен залишитися порожнім (це можна зробити відразу для групи товарів обробкою “ПроставитьКатегориюСкидки”).
Тепер залишилося переписати довідник товарів на касі щоб фронт-офіс побачив зміни в товарах.

В. Програмування умов.

наприклад ми хочемо “піонерам” на хліб дати знижку 2% завжди, на горілку спочатку знижок немає, а від 10000 знижку 1%, на інший товар спочатку 1%, від 5000 – 5%, від 10000 – 10%
У Довіднику “ВидыДисконтныхКарт” створюємо Вид карти і називаємо його “для піонерів”. Періодичність вибираємо “постійний”. Зберігаємо і додаємо в цей Вид карт умови :
1. категорія = ХЛІБ, сума = 0, відсоток = 2
2. категорія = АЛКОГОЛЬ, сума = 10000, відсоток = 1
3. категорія = ——–, сума = 0, відсоток = 1
4. категорія = ——–, сума = 5000, відсоток = 5
5. категорія = ——–, сума = 10000, відсоток = 10

тепер ми, наприклад, не хочемо “пенсіонерам” давати знижки на хліб і горілку, але на інші продукти дамо відразу знижку 5%, а хто доживе до 10000 тому 20%
У Довіднику “ВидыДисконтныхКарт” створюємо Вид карти і називаємо його “для пенсіонерів”. Періодичність вибираємо “постійний”. Зберігаємо і додаємо в цей Вид карт всього дві умови (тільки для товарів “УСЕ ІНШЕ”) :
6. категорія = ——–, сума = 0, відсоток = 5
7. категорія = ——–, сума = 10000, відсоток = 20

С. Призначаємо Дисконтним картам відповідний Вид

У Довіднику “ДисконтныеКарты” для кожної карти призначаємо Вид. Тепер залишилося вивантажити дисконтні карти на касу щоб фронт-офіс побачив зміни. Для цього є обробка “ЭкспортДисконтныхКарт”.

Тепер досить на касі відсканувати дисконтну карту і вона перерахує чек нашого піонера/пенсіонера за закладеною програмою.
Дані про накопичення по картах на касу поступають автоматично при проведенні документу “Денний Звіт”

программное обеспечение для автоматизации розничной торговли

Алгоритм підготовки до проведення інвентаризації

ПІДГОТОВКА БАЗИ ДАНИХ ДО ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
  • провести усі приходи, списання, переміщення і ін. документи. Закрити продажі за поточний день
  • зробити перепроводку усіх документів з моменту минулої інвентаризації (це необхідно зробити щоб прибрати наслідки проведення документів заднім числом якщо такі мали місце бути) :
    • у 1С7.7: перенести Точку Актуальності на документ останньої інвентаризації, потім перенести її в кінець поточного місяця, при зворотному перенесенні вибрати усі проведені документи для перепроведения
    • у 1С8.Х та BAS (BAF): просто відновити Послідовність документів в меню перепроводка, якщо вона була порушена
  • створити документ Інвентаризація. Заповнити його ОСТАТКАМИ. Заповнити ЛИШКАМИ. Очистити колонку Факт.
  • Зберегти документ Інвентаризація в кінець для (останнім документом в день проведення інвентаризації, якщо вона робиться у кінці робочого дня або в ніч, або якщо інвентаризація робиться уранці наступного дня – те в кінець дня передування інвентаризації)